Moderní inzerce nemovitostí. Jaké jsou možnosti?
30.9.2014 - Svět přeje připraveným, kteří jdou s dobou. Kromě férového jednání s klienty je nezbytné přimět okolí, aby o makléřovi mluvili a doporučovali ho svým kolegům a známým. Právě doporučování představuje pro klienty nejdůvěryhodnější zdroj informací. Jak na sebe upozornit při tak velké konkurenci? Připravili jsme přehled zajímavých cest, díky nimž se realitní odborníci dostanou do povědomí široké veřejnosti i k novým nemovitostem.
Z prvních výsledků o využívání informačních a komunikačních technologií v domácnostech a mezi jednotlivci v roce 2004, které uveřejnil Český statistický úřad, vyplynulo, že v té době mělo počítač 30 % domácností a připojení k internetu 19 % domácností. V roce 2013 se dostáváme na více než dvojnásobek (68 % domácností vlastnilo osobní počítač) a trojnásobek (67 % domácností s připojením k internetu). Díky chytrým telefonům, tabletům tato čísla neustále rostou. Nemalá zásluha patří např. kavárnám či restauracím, kde je WiFi zdarma.
Komunikační kanály, které nic nestojí
Díky internetu se dá snadněji budovat důvěryhodnost realitních makléřů, a to např. v odborných článcích. Podstatné je psát a oslovovat veřejnost pravidelně, neotřele a zajímavě. Ale proč online prostředí? V porovnání s tištěnými médii jsou tyto zdroje informací výrazně rychlejší, snadno editovatelné, neustále k dispozici (pokud je připojení k internetu). Aktivity směřované do online světa navíc pracují 24 hodin denně - jsou proto přínosem, i když spíte nebo jste na dovolené.
Kompletní článek naleznete v aktuálním vydání našeho realitního magazínu, který si můžete nyní zde bezplatně přečíst.