Realitní slovník: nedílná výbava každého makléře
22.6.2014 - Znalci nejčastěji vidí profesionalitu především ve vysoké odbornosti a v maximální snaze o kvalitní a efektivní výkon. To vše s důsledností, plným nasazením a v doprovodu výborných komunikačních dovedností. Profesionalita je tvořena charakterem osobnosti, do níž se velkou měrou prolíná také etický přístup k práci, svým zákazníkům i celé společnosti. Stejné je to snad ve všech odvětvích, reality nevyjímaje.
Realitní makléři se musí neustále vzdělávat a být informovaní o tom, co se děje v oblasti nemovitostí. Nejedná se pouze o nové prodejní dovednosti, způsob oblékání, ale také o významné legislativní změny. V minulosti jsme byli svědky mnoha situací, kdy bylo potřeba doplnit dosavadní znalosti. Průkazy energetické náročnosti budov, změna sazeb DPH u pozemků pod novostavbami, nový občanský zákoník a další novinky nedaly mnohdy spát nejednomu realitnímu odborníkovi.
V dnešní době je mnoho zpráv získáváno z internetu, což je prostředí jako stvořené pro obchodování s nemovitostmi. Rychlost zadávání inzerátů, pohodlné vyhledávání nabídek k pronájmu či prodeji, možnost zhlédnutí velkého počtu fotografií jednotlivých nemovitostí či přesná data o počtu návštěvníků, kteří si prohlédli danou realitu. Díky tomu, že se stal internet realitní samozřejmostí, rozhodlo se vedení společnosti EuroNet Media, provozovatel realitních a zpravodajských portálů realitycechy.cz a realitymorava.cz, již před osmi lety sepsat základní pojmy, se kterými se realitní makléři nejčastěji setkávají během své každodenní činnosti. Kompletní článek vč. odkazu na nový realitní slovník si můžete přečíst v aktuálním vydání realitního magazínu, který si můžete nyní zde bezplatně přečíst.